Snemgokbil Rengarenkk benim çok acıdı bağırdım başkaları iyki sen normal dogurmadin zaten doguramazdin dedi 😀
Kifayett dnzl_2_0 yok yok yengeme taktıklarında canımdan can gitti dedi o sancıyla beraber takınca sancım arttı demişti 😅
Afro-dit Kifayett ilk sezeryanda korkumdan ameliyathanede taktirdim ikinci sezeryani 5 Nisan da oldum hemşire hiç acımıyor odada takalım dedi kabul ettim kendimi hiç kasmadim sadece sızladı küçük tuvaletini yapıyormuşsun gibi his oluştu bu muymuş dedim
dermus Kifayett bende ameliyathanede uyuduktan sonra takın çok acıyormuş dedim, abartıyorlar dedi, iyi takın dedim, hic acımadı inanın. Hani acı eşiği insana göre değişir diyeceğim ama acı yoktu bunu bile diyemiyorum, korkma ☺️
Annecik02 Kifayett korkma bana geçen hafta cuma takıldı 2 gün kaldı ayağa kalkma gerekiyodu. Acıdı ama dayanilmayacak bişey değil takarken değil de çıkarırken daha çok acıttı saniye sürüyo takması yada çıkartması. O kaldar uzun süren bı işlem değil korkma kuzum.
miyopmom Kifayett uyusuk degilken takildi ama aci hissetmedim kendinizi serbest birakin insAllah sizde aci hissetmezsiniz 🥰