Ben doğum yapmadım ama serklaj yapıldı bana ikincisinde bel altını uyusturdular sonra taktılar hissetmedim çıkarırken de ayaklarımı falan oynatıyordum kalça kısmında uyuşukluk vardı biraz o zaman çıkarttılar hiç acı hissetmedim , sonrasında idrar yaparken çok yanacak falan diyerek korkutmuslardi beni ama hiç öyle bı yanma olmadı hafif bı yanma oldu