Epiduralde şöyle bir risk var. Eğer iğneyi yapan kişi işinin ehli değilse doğumdan sonraki hayatında çoğu zaman bel ağrısı çekebiliyorsun ve geçmiyormuş. Sezeryan ise ameliyat işte. Her ameliyatın riski vardır. Sonuçta 7 kat dikişin var. Zorunlu olmadıkça sezeryan neden olasın ki. Allah bütün hamilleri kolay normal doğum nasip etsin. Ben zorunlu sezeryan oldum güzel geçti doğumum ama normali olabilseydi tercih ederdim.