Mervece1 Epidural doğum ( prenses doğum ) bu kadar ağrısız ve kolaysa neden herkes tercih etmiyor. Anlam veremediğim için soruyorum(: Sizce normal mi, epidural mi, sezaryen mi ? Sağlık açısından ziyade ağrısız ve konfor açısından soruyorum.. 😌
Doga_deniz Mervece1 benimki ters durduğu için sezaryen olacağım belliydi hiç araştırmamıştım bunları 😂 epidural belden aşağısının uyuştuğu anesteziye deniyo sanıyodum normal doğum sezaryen farketmez diye biliyodum spinalle epidural aynı sanıyodum ben yani. Biraz şaşırdım şu an 😂
tarumar Mervece1 epiduralli normal Doğum yaptım canım tavsiye ederim valla gerçekten prensesler gibi doğurdum çıktım kesi de olmadı o kadar memnun kaldım ki keşke ilk doğumumu da böyle yapsaydım
Vione Mervece1 Kimin hangi doğumu nasıl geçireceği belli olmuyo ki garanti bişey densin. Normal doğumu çok rahat yapan da var sezaryeni zor atlatan da var ya da tam tersi. Bünyeye ve o an gelişen şartlara göre biraz bence. Ben oldum olası normale cesaret edemediğim için spinal sezaryen yaptım hiç sıkıntım olmadı.Daha zamanınız varmış nasıl olsa şimdiden düşünmeyin bence😀
Deletedmom727271 Mervece1 Ben sezaryen oldum canım. Ama çok yakın bir arkadaşım ve eltim prenses doğum yaptı 😊
Mervece1 Deletedmom727271 Daha 8 haftalığım ama bunları düşünmekten tadını çıkaramıyorum çok korkuyorum sanırım😌😓
Deletedmom727271 Doga_deniz Sezaryen de evet spinal epidural aynı işleyişi farklı sadece. Ama normal doğum olarak epidural prenses doğum farklı. Normal doğum o 😊 sezaryen ile alakalı değil 🌼 işleyişi aynı olduğu için ikisinin adı da epidural yani 🤍
Doga_deniz Mervece1 ben epidurali sezaryende olan belden aşağıyı uyuşturma sanıyodum dedim yani biraz karışık oldu😂 çözdük tamam o da epiduralmiş😂 normal doğumdaki epidurale de prenses doğum deniyomuş küçük bi fark var yani arada 🙊
Pheebs Deletedmom727271 Siz dilek hanima gidiyorsunuz dimi yanlış mı hatırlıyorum acaba 😊 o bu konuda ne düşünüyor epidural isteyen hastalara yapıyor mu acaba bilginiz var mı biz o konulara daha hiç girmedik ben de sormaya çekiniyorum suan erken diye 😁
kdrylmz-41 tarumar bunu doktorunuza daha önceden mi söylemiştiniz ? Birde diğer doğumlardan farklı mıydı fiyatı
Mervece1 tarumar Gerçekten mi. Bunu duymak çok mutlu etti ya. Ama yine de çok ağrı oluyor mu ilk başlarda. Ve ne zaman sonra epidural uyguluyorlar 😥
yektanem25 tarumar peki epiduralin etkisi doğum bitene kadar devam ediyor mu bazıları etkisi geçiyor vs diyor benim korkum sancıları çekmek değil doğum anı çok zordu benim için bitek ondan korkuyorum
Mervece1 Vione İlk olunca düşünmemek imkansız oluyor ama öyle yapayım ben o zaman 🙈 Haklısınız herkesin başka bir hikayesi var kimi ağrılı kimi kolay 🌸
Mervece1 MihrimahVeAnnesiii Sonrası ağrılı olmadı mı. Pis kan çıksın diye karnına baskı falan yapıyorlar sanırım 😓
tarumar kdrylmz-41 evet gebelik kolestazı vardı ve plasentası yaşlanmıştı erken alınması gerekiyordu bebeğin doktorla beraber planladık ilk doğumum zor ve olaylıydı o yüzden doktorum da destekledi öneriyorum ben dedi. 5500 tl ödedik sezeryan ve normal doğum 4200 dü sanırım
tarumar Ecoli28 doktor badem yağıyla perine masajı, hurma ve ada çayı içmemi önerdi doğumdan önce 3 -4 kere yapabildim masajı bilmiyorum faydası oldu mu 🤷🏻♀️ Bebeğim 2680 gr doğdu çok küçüktü belki de o yüzden kesi olmadı
tarumar Mervece1 suni sancıyla başladı zordu tabi 4 cm olana kadar acı hissettim sonra epidural yapıldı hissetmedim
babygeldi Benim arkadaşımda epiduralle normal doğum yapmıştı ama belden aşağısı hissiz olduğu için düzgün ıkınamadığını söylemişti🤦🏻♀️
tarumar babygeldi canım benim ilk doğumum normal olmuştu onda da ıkınamadım bunda da ıkınamadım 😞 ebeler bastırdı karnıma