Mervece1 turkiyede genelde normal dogumu epiduralsiz yapiyolar sanirim. Ben epidural normal dogum yaptim ilkini kizim gec geldi yani sancim vardi kizimin gelesi yoktu cok yorulmustum epidural istedim elhamdulillah onu bulana gercekten o sayede dinlene bilmistim. Ben yurt disinda yasiyorum dogumumda yurt disinda oldu sezaryene alin diye bagirdigimda beni takmadilar iyi ki de beni dinlemedilet diyorum ama épidurali bulandanda Allah razi olsun yoksa nasil yapardim dogumu bilmiyorum 🥰