Yrlmz5050 duymadın mı hiç ?Gebelik şekerim yani hamileikte meydana gelen yüksek şeker kanda , yüksek çıktı diyet yapıyorum ama bagzen yapamıyorum ,çok açıklıyorum… Bebeğe kilo yapıyor gereginden fazla büyük oluyor bebek , Bana açtık tokluk yaptılar sekerli yemzsem düşüyor