Asseyda Nevinmuratgrsel bende doğum korkusu başladı bide hayırlısıyla bi kucağımıza sağlıkla alsaydık ☺️
Nevinmuratgrsel Asseyda senin doğum nasıl olacakmış doktorlar bişey dedi mi ? Azıcık bende korkuyorum
Asseyda Nevinmuratgrsel hiç bişey demedi daha 😔 ama 2 haftaya bi gel dedi bakalım bida ki gittiğimde bişey der belki size gün falan verdiler mi
Gzmpyrz Nevinmuratgrsel biz de son 38 ben hazırladım nolur koşmaz ilk gebeliğimi 38.haftada yapmıştım iyiki o zaman hazırmış çoktan aldım çıktım ☺️
Nevinmuratgrsel Asseyda hayır vermediler babada bakalım 17 sinde gideceğim o zamana soracağım hepsini