1Gokturkannesi Yrlmz5050 Şehir değiştirdim ve doktora direkt doğum için geldiğimi söyledim ilk defa gitmiştim yanımda eşim de vardı 34+6 da söyledi ama detayları 2 hafta sonra konuşacağız dedi. Bu arada boyum kısa olduğu için çatımın çok açılmayacağını kendi doktorum da söylemişti
1Gokturkannesi Nevinmuratgrsel Kendin sorabilirsin canım sürekli takipli olduğun bir doktorun varsa. Zaten 35-36 haftadan önce konuşmuyorlar doğumu sanırım
Derya_kalyon Nevinmuratgrsel son 39 ve ben bir ay öncesinden hazırlamıştım canım haZırla sende az bi zaman kaldı ne zaman geleceği belli olmaz inşallah günlerinde gelirlerde🥰
Asseyda Nevinmuratgrsel benim hazırda bekliyor bence hazırla kafan rahat olsun ☺️ Ev temizliği işini ne zaman yapmayı düşünüyorsunuz banada fikir olur en azından ☺️ Bizdedir son 40 gün
Nevinmuratgrsel Asseyda ya ben hergun temzilik yapiyorum.bir tek camlarımlarım büyük olduğu için kadın tutacağım bu hafta sagdecs ben
Tugbannebebek Nevinmuratgrsel ooo bekleme hazırla valizini kapat koy kenara, ben 34 haftalığım sancılarım başladı nst de, her an herşey olabilir, koy kenara dursun
Tugbannebebek Yrlmz5050 sırt ağrısı bel ağrısı kasık ağrısı, regl gibi, göbek deliğimin etrafında sertleşme, yan yatmaktan yan taraflarım. Daha sayayım mı 😂 35 haftaya girdik bugün.
Yrlmz5050 Nevinmuratgrsel 30.haftadan sonra çıktı kontrole gittiğim doktor 32.haftada hamileliğini sonlandıracağız dedi başka doktora gidiyorum şimdilik bir sorun yok inşallah bu şekilde devam eder. Hemen geçmeyebilirmiş, kalıcı olan da varmış belli bişey değilmiş yani 🤷🏻♀️
Nevinmuratgrsel Yrlmz5050 ay inşallah sorunsuz bir şekilde atlatırsın , Rabbim yardimcin olsun . Beslenmene çok dikkat et
34btlgkhn34 Nevinmuratgrsel bebişlerin ne zaman geleceği belli olmuyor bence hazırlamalısın benimde son 32 gün herşeyim hazır 😊
Nevinmuratgrsel Mavistez aaa şuan nasılsın peki aile ziyaretindeydim yazamadım , iyisindir inşallah şuan
Mavistez Nevinmuratgrsel daha iyiyim ağrı bı geliyor bı gidiyor kasılmalarım oluyor yürüdükçe evde bel ağrım hala aynı tabi başka belirti olmadığı için gitmedim hastaneye bakalm bekliyorum
yarenaygk34 Benim de son 36 ama ilk oğlum 37. Haftada doğduğu için niyeyse bunu da o haftalarda bekliyorum erken gelecekmiş gibi geliyor benim de çantam daha hazır değil organizer aldım daha gelmedi kargoda inşallah hazır edicem en kısa zamanda
Nevinmuratgrsel yarenaygk34 ne koyacağız ya çantalara k kadar çok şey yapmamız lazım ki el ayağım dolasiyor ,bebek kitafetlerini yıkarken hangi ilacı kullandın
yarenaygk34 Nevinmuratgrsel ben duru granülle yıkadım ilk oğlumdan beri değişmedim valla ben iki tane hastane çıkışı koycam bebek için bez ıslak mendil penye battaniye kendime de çamaşır iki takım pijama depend bir takım kıyafet başörtü terlik daha liste uzar yani ilk oğlum 6 gün küvezde kaldığı için götürdüklermi giydirememiştm hazır listeler var bir an önce hazırlayıp koymak gerek
Yrlmz5050 Nevinmuratgrsel inşallah, bu hafta kontrolüm var bakalım ne dicek doktor 🤷🏻♀️ tuzu nerdeyse hep bıraktım düştü tansiyonum baya ama baş dönmesi çok oluyor
Asseyda Nevinmuratgrsel bende ayın 15 ine bi bayan aldım bakalım halıları perdelerimde o gün hallettim mi kafam rahat olucak inşallah ☺️