Melikeex Nevinmuratgrsel bence hazırlıklı olmakta fayda var hazırlayın yavastan dursun ne olur ne olmaz 😊
Yrlmz5050 Nevinmuratgrsel benim de 38 gün kaldı herşeyini hazırladım sadece bebiş eksik onu bekliyoruz 😊
user124578 Nevinmuratgrsel erken değil hatta geç bile kalmışsın canım hazırla ne olur ne olmaz aniden doğum yapacak olsan telaşa düşersin
Nevinmuratgrsel Yrlmz5050 ayy bende hazılamaya başlayayım o zaman , Rabbim sağa salim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah
Yrlmz5050 Nevinmuratgrsel inşallah inşallah 🙏🏻 sizde ne gibi ağrılar var ben çok zorlanmaya başladım artık 😒
Serenkrglmz Son 27 gündeyim ne olur ne olmaz diyip son 99 günde hazırlamıştım erken gelir falan diye 🙈😀 Sağlıcakla gelsin inşallah 🙏🏻
Nevinmuratgrsel Serenkrglmz Ne güzel bende hazırlayacağım çok az kalmış seninde ,Rabbim yardimcimiz olsun sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Mavistez Nevinmuratgrsel valla geliyor galiba bugün ağrım var dinlenincede gecmiyor kasıklarım adet ağrısı gibi 😅
Nevinmuratgrsel Yrlmz5050 bel ağrım var, ellerimde uyuşma , halsizlik yorgunluk ,karnimda sertleşme var . Sağa sola yatmakta kalcam batıyo artık
Tugbannebebek Yrlmz5050 sırt ağrısı bel ağrısı kasık ağrısı, regl gibi, göbek deliğimin etrafında sertleşme, yan yatmaktan yan taraflarım. Daha sayayım mı 😂 35 haftaya girdik bugün.
Yrlmz5050 Nevinmuratgrsel Allah tez zamanda kurtarsın çok zor valla bende bi de hipertansiyon çıktı ara ara baş dönmesi oluyor artık bi doğsa da kurtulsam şu ağrılardan diyorum bazen 🤷🏻♀️
1Gokturkannesi Son 35 benimde. Çantayı bu hafta komple hazırlayacağım Haziranın ilk haftası sezeryan olacak ilk doğumum 😅 Bebek hareketleri 2 gündür azaldı daha dün doktora gitmiştim çok evhamlıyım kucaklasak artık sağlıkla 🙏🙏
Nevinmuratgrsel 1Gokturkannesi ya bana hiç söylemediler nasıl olacak ne olacak , nasıl doktor bunlar yaaa bende tık yok Haziran 13 doğum haziyor evraklarda ama doktor ağzından duyduğum hiç birşey yok 😪😪😪
Nevinmuratgrsel Yrlmz5050 hamilelikten sonra mi çıktı hpertansiyon, geçer herhalde öyleyse , doktor bişey dedimi tansiyon için geçeceğine dair? Allah hepimize yardım etsin
1Gokturkannesi Yrlmz5050 Şehir değiştirdim ve doktora direkt doğum için geldiğimi söyledim ilk defa gitmiştim yanımda eşim de vardı 34+6 da söyledi ama detayları 2 hafta sonra konuşacağız dedi. Bu arada boyum kısa olduğu için çatımın çok açılmayacağını kendi doktorum da söylemişti
Yrlmz5050 Nevinmuratgrsel 30.haftadan sonra çıktı kontrole gittiğim doktor 32.haftada hamileliğini sonlandıracağız dedi başka doktora gidiyorum şimdilik bir sorun yok inşallah bu şekilde devam eder. Hemen geçmeyebilirmiş, kalıcı olan da varmış belli bişey değilmiş yani 🤷🏻♀️
1Gokturkannesi Nevinmuratgrsel Kendin sorabilirsin canım sürekli takipli olduğun bir doktorun varsa. Zaten 35-36 haftadan önce konuşmuyorlar doğumu sanırım
Nevinmuratgrsel Mavistez aaa şuan nasılsın peki aile ziyaretindeydim yazamadım , iyisindir inşallah şuan