hunilimom Aslında normal bebeksiz hayatta bile insan dönem dönem kendini, eşini ihmal edebiliyor. İnsanız sonuçta :) Ama bu durum sürekli hale geliyorsa o biraz sıkıntı İinşallah güzelce atlatırız. Beraber aşılsa aile bağları güçlenebilir bile ama işte yönetmeyi başarabilecek miyiz o var bakalım:) Zaten zorluk yok diyene inanmam bir insan yetiştirmek mevzu ne kadar kolay olabilir ki bize ve sevgimize muhtaçlar. Allah onlara sağlık ve güzel ömür versin🥲