Muhasebeciana ya kıyamam benim arkadaşımın bebeği kolikti yardıma gidiyorduk bir bebeğin günde sadece 5 dakika uyuyup yine ayakta kalabildiğini görünce şok olmuştum. Hani ben 5 dakika - 10 dakika uykuyla asla ayakta kalamam çünkü 😂 O da yaşına doğru duruldu şükür şimdi 3-4 yaşına geldi sanırım birrr hanımefendiliklerr, tatlılıklar sormayınn :) Ama kıyamam hamileliği de çok stresli geçmişti :( Birde kolik olunca ekstra zorlandı gözümde en kutsal annelerden biri şuan 🥲😂 İnşallah bebişim biraz yüzümüze güler valla uzaktan her şey gözümde büyüyor şuan içine girince alışırım hemen umarım 😂😂