Deletedmom622772 canım benim zor değil annelik seni yok etmiyor sana yeni özellikler ekliyor.
Memeliler kendi içinde 4e ayrılıyor
Biz İnsanlar Taşıyıcı Memelileriz.
Yani Tavşanlar Gibi Yavrumuzu Gizleyip 12 Saatte Bir Beslemiyoruz.
İnekler Gibi Yavrumuz Bizi Takip Edecek Kadar Gelişkin Doğurmuyoruz.
Köpekler Gibi Yavrumuzu Sabit Bırakıp Günün Belli Zamanlarında Gidip İhtiyaçlarını Gidermiyoruz.
Bizler Bütün Memeliler Arasında Kangurulardan Sonra En Az Gelişmiş Yavruları Doğuruyoruz ve Taşıyıp Vücut Sıcaklığımıza Olan İhtiyaçlarını Gidermek Zorundayız.
Ben İlk Çocuğumu Kocakarı Deyimiyle “Kucak Bebeği” Yaptım ve Çok Mutluyum.
Aramızdaki Bağ O Kadar Kuvvetli Oldu ki Şimdi Dimdik Duran Bir Birey 2 Yaşında Olduğuna Kimse İnanamıyor Özgüveni Yüksek.
Ne Yaptım Biliyor musun, Her İstediğinde Onu Kucakladım,Emzirdim,Uyurken Destek Oldum Yatağına Terkedip Gitmedim.Doyurdum,Tuvaletini Yaptırdım,Saçını Okşadım, Ruhunu Okşadım,Yıkadım,Öptüm,Kokladım ve Kafamı yastığa Koyduğumda Geleceğe Ruhen Son Derece Sağlıklı Bir Birey Yetiştirmenin Huzurunu Yaşadım.
Sana Uyku Eğitimi Ver Rahat Edersin Diyenler Olcak,Kucaklama Alıştırma Diyenler Olacak,Bu Çocuk Seni Emzik Yapmış Diyenler Olacak, Sen de Bir Süper Kahraman Olduğunu Hatırlayıp Kendinle Gurur Duyacaksın Çünkü Bugüne Kadar Seni Sen Yapan Her Şeye Ek Harika Bir Özelliğin Daha Olacak,Hem de Yanında Küçük Boy Bir Sen Olacak 🥰 Eğitimleri,Rutinleri,Kuralları Boş Ver.Ailwnize Özel Bir Düzen Kurup Aldırmadan Devam Et, Biz Bu Sayede Öyle Güzel Bağlandık ki Bağımsızlığı Öğrendi, Bu Sayede Güven Kurmayı Öğrendi.
Daha 10 Aylıkken İlk Adımlarını Attığında Bildi ki O Düşse de Her Zaman Yanında Olacak Bir Ailesi Var.
Seni ve Bebeğini En İyi Senin İç Güdülerin Yönlendirir Kendi Sesini Dinle