Merhaba,
Bebeğimin haftası ilerleyip bebek bakımı araştırmasına girdikçe (uyku eğitimi, ek gıda, Masajlar, Rutinler vs. ) moral olarak çöktüm. Gerçekten her şey bu kadar zor ve sorunlu mu ? Sanki hayatımın önümdeki 2-3 senesini yok saymam gerekmiş gibi hissediyorum. Bebeğimi çok büyük bir heyecanla bekliyorum. Sadece bunları da araştırınca iyice depresif bir hale girdim. Sizlerin ilk bebek deneyiminiz nasıldı ? Nasıl tüm bunlarla başa çıkabildiniz ve her şeyden önemlisi kendinizi, eşinizi, hayatınızı ihmal etmeden bebeğinize bakmayı başarabildiniz mi ?