N_3637 normal doğum için dirayetli olman lazım. Doğum anına kadar biraz (baya) zorluyor ama sonrası hiç Bi acı ağrı kalmıyor. Bi anda kuş gibi oluyorsunuz. Dikiş varsa toparlaması gene 15,günü buluyor bende öyleydi yani. Oturup, kalkarken zorlandım özellikle ilk hafta. Dikişler için biraz bakım şart. Ilık suyla batikonla yıkıyorsun kabız olmaman lazım VS. VS. sezeryan için cesaretli olmak lazım😄 en çok korktuğum şeydi sezaryen oda benim videoları izlememden kaynaklı. 2. Doğum da normal olsun çok istedim. Ama benim gebelik riskliydive beni çok yıprattı. Normal doğum deneyelim yapabilirsin dedi doktor ama işte kanama başlar VS Gene sezaryen olur ben okadar korktuğum halde Balıklama atladım. Sonradan sezaryen olucağına başta olsun hiç gücüm yok diye. Kendimde azda olsa güç görsem hissetsem belki normal denerdim. Öncelik, bebeğimin sağlığı oldu benim için. İçerse kanama olursa oda etkilenir diye.) 15,gün zorlandım yatıp kalkmak eğilmek biraz zor. Ama normalde de sezaryen de de Bi 15,güne kadar epey toparlıyorsun. Dikiş, olarak. Öylee ooo çok acıyor ağrıyor değil. Başedilebilecek bi ağrı. Spinal oldum, ağrı kesicileri falan vaktinde yaparlarsa çok (aşırı) Bi ağrı olmuyor. Normal doğumda 40+3 te doğurdum sezaryen de 36+4 ikisi için de pişman olmadım iyiki dedim. Çünkü bebeklerin canı sağlığı olunca mesele Bi anne olarak insanın gözü kendini bile görmüyor. Oyüzden hiçbişey için şartlama akışına bırak nasıl gelmek isterler se öyle gelsinler Yeter ki canlarıyla sınanmayalım. 😍🙏🏻 Detay bişey sormak istersen cevaplarım bebem 1 aylık yeni doğum yaptım sayılır 😄