N_3637 10u,gecikti canım bana net söylenmedi kendimde görmeye hiç cesaret edemedim açıkcası😄normal doğum kesisi şöyle zor bakımı çünkü nemli yer ister istemez kanamayla yıkamayla nemli kalıyor kuru tutmak lazım Kaşıntı VS yapıyor dikişler düşmeye yakın üzerine oturmaya çalışıp zorlamamak lazım riskli. Kesi ya sağa doğru ya sola doğru olur. Soldan kesi varsa söylüyorlar zaten siz sağa meyilli oturursunuz Acı veya ağrıda olmaz. / idrarla ilgili problem olmadı ilk doğumlarda olmaz genelde çok zorlanma olmazsa. AMA sezaryen de ayağa kalktıktan sonra altıma Yaptım idrarı🤣sonda takılıydı ya çıkardılar Ben kan geliyor zannettim ama meğerse idrar mış yapmam epey sürdü çünkü 🤣 uyuşukluk olduğu içinde olabilir. İdrar geldimi hemen wc gidiyordum ilk Bikaç gün zor tuttum ama şuan sorun yok. İdrar yaparken yanma oluyor Bikaç güne geçiyor oda. Sezaryen de). / bebeğimin eşi aşağıdaydı kanamam çok oluyordu Hastanede de kanamam olunca risk etmedik daha fazla oyüzden 36da doğurdum. (ciğer geliştirici VS vurulmuştu. Küvezlik durum olmadı çok, şükür) 14. de odadan çıktık. Ameliyathanenib orada biraz bekledim. Tam kestiremiyorum süreyi ama 14.30 da bebek doğdu. 15.00 da odama gittim. Karna Bi baskı uygulanmadı yani hissettiğim bişey olmadı. Ameliyathamede bastırıyorlar bebek çıkarken falan. Sonrasında bebeği izlerken odaklanamıyor insan. Ama kesinlikle Bi acı, yok. Sadece his var. Karnınızla uğraştıklarını hissediyorsunuz. Bel omuz sırt ağrısı oluyor. İlk gün özellikle. Kalktıktan sonra kahve VS içtim. Bide ben direk bebekle ilgilenmeye başladım kalktığım gibi oyüzden benim daha fazla oldu. Şuan iyiyim kalıcı değildi yani.
Teşekkür ederim sırayla atlamadan cevaplamaya çalıştım. Sizinde anneler gününüz kutlu, olsun 🙏🏻😍😍