Alazim N_3637 en önemlisi bebeğini sağlıkla kucağına Alman ama normal doğumun yarası daha çabuk iyileşiyor sadece temiz bakılması lazım o kadar.
Sibel_l3 N_3637 başka birşey yaşamadım çok şükür şuan eski halime döndüm diyebilirim ne ağrı var ne sızı, tabikide uyuturlar keşke bende uyuyim deseydim pişman oldum,
hemsreanne N_3637 ben doktorun yaklaşımında bir sorun göremedim doğumhanede çalışmış birisi olarak saatlerce sancı çekip açılman olup sonradan yapamıyorum sezeryan olacağım diyip birde sezeryan dikişi ağrısı çekmek yerine baştan birini seç demek istemiş
Puki N_3637 baştan beri normal dediler normal doğum için uğraştılar Suni sancı olsun alttan muayene olsun. Bebeği afedersiniz götümde hissettim o an bile alttan muayene ettiler ıkındırdılar. Sonra da sezeryan dediler iki türlü doğum şeklini de yaşadım resmen. Kendinizi çok kasmayın alttan muayene korkulacak Bi şey değil. Ona dayanırsanız normal doğum kolay olur
Mavistez N_3637 bence inan bilmeden daha kolay geçiyor benim üçüncü olcak ağrıyı sanciyi bildiğim için daha sıkıntı 😂
Denizpyraz N_3637 canim ben dogum yaptığım günün gecesinde oğlumun altını kendim değiştirdim ayaklandı hastane koridorunda sürekli yürüdüm hic oturmadı doğru düzgün. Tam anlamıyla 40 gün içinde hic doğum yapmamışım gibiydi tam anlamıyla toparladım. Ama mesela oglum 5 günlükte dışarıda gezmeye gittik 1.2 hastalıktır avm ye gittik gezdik. Kendimi hic aman ben ameliyatliyim yatayim.diye sınırlamadim. Bel ve baş ağrısı hic olmadi bende. Ameliyattan sonra yaklaşık 1 saat sonra adet ağrısı gibi ağrım oldu hemşireye söyledim agri kesici yaptı geçti hemen. Bidahada olmadı ameliyat yerinde suan bir sorun yok sizlama vs. 10 haftalık hamileyim suan bide. Ameliyat olduğumda evet dikiş var sonuçta sizlama oluyordu ama geçti yani hemen. Bide mesela normal doğumda eğer gerek duyarlarsq kesi atıyorlar yine dikisin oluyor. Oyle düşün. Hayırlısı olsun inşallah canim.
N_3637 Denizpyraz teşekkür ederim yorumunuz çok rahatlatıcı 🌸 amin inşallah cümlemiz için hayırlısı olsun 🤲🏻
SutlacimiYedimmiBen ozlem_d iste kuslarin yumurtlamasida normal dogum zaten o yumurtaları çıkarmak kolay mi hemde peşpeşe
SutlacimiYedimmiBen Ayvacekirdegi ağzın bal yesin aynen öyle seçenek sunmasi çok saçma normal seyrinde giden bi hamilelikte doğum şeklide normaldir sezeryan ani gelisen acil bi durumda müdahele etmek icindir
Suleermz Ayvacekirdegi kesinlikle katılıyorum ama maalesef özel sektör dediğimiz bu şeyde doktorlar genelde ceplerine bakıyor çok şükür benim doktorum daha ilk muayenede normal yapacaz aksini düşünme dedi 15. Haftada çatı muayenesinden sonra da uygunsuz birşey yok normal devam ediyoruz dedi hastanede duyduğum kadarıyla da zaten normal doğum yanlısı bir doktor kendisi 1 hastasıyla doğum zamanı 2 saat yalvarmis normal yapalım diye Rabbim hayırlı insanlarla karşılaştırsın bizleri
Ayvacekirdegi Suleermz aminn, rabbim böyle doktorlarla karşılaşmayı nasip etsin hepimize. Size de hayırlı kolay doğum nasip etsin rabbim🙏 Bir de doktorunuzu söyler misiniz gitmek isteyenler olabilir, artık zor normal doğum yanlısı doktor bulmak :)
haklisinesracim N_3637 normal doğum şu bakımdan güzel sancı var evet ama dogurduktan sonra çok değişik bir ferahlık geliyor o hissi yaşamak da çok güzel sancı her şey bir anda bitiyor yürüyerek çıkıp gidiyorsun sonrasında da çocukla ilgilenemeyecek bir ağrın olmuyor rahim toparlanirken karin ağrısı oluyor o her doğum şeklinde olur zaten parol falan veriyorlar iyi geliyor. Bir de göbek kalmıyor yani benim hiç göbeğim kalmamıştı doğumdan 15 gün sonra dümdüz olmuştum. Karnında iz de kalmıyor o da güzel kiloyu daha çabuk veriyorsun mesela. Sezaryende sancı ve ıkınma yok ama onda da başka ağrılar var sonrasında bel ağrısı çok duydum ayağa kalkarken zorlanma olayını çok duydum kucağa alıp emzirmenin çok zor olduğunu duydum dikiş olduğu için o kısımda gaz sancısını çok yoğun yaşayan var doğum sancısını beter diyen var. Çocuğun henüz karninda iken ağrı acı çekmek doğduktan sonra çekmekten daha iyi geliyor bana çünkü doğduğu anda sana muhtaç ve kene gibi emmek istiyor devamlı. Epidural normal doğumu araştır istersen
Sevcanmiran N_3637 bak kardeşim normal doğum adı üstünde onu anlık çekiyosun sancısını hop bı ikinmada bitti gitti kalkıp bebeginle ilgileniyorsunuz yemek ekmek yiyosunuz oh mis sezeryana gelince spinal’epidurel’genel anastezi ben genel anastezi olmuştum 11 gün once uyku alemi bişey hissetmiyosun sonrası acı verici nasilmi? Eğilmekte eğrilmekte yatmakta kalkmakta ve idrarda biraz canın acıyo 7 kat kesiliyosun sonuçta ama korkma geçici acıların kalıcı hatırası kesi izi kalıyor sadece hiç korkma öylede böylede cikicak o bebek yavrunu kucağına Alican ani onun kokusunu yaşıcan ani düşün Allah yardımcın olsun ❤️
N_3637 Sevcanmiran teşekkürler yorumunuz için amin inşallah cumlemiz hayırlısıyla kucağımıza alalım hepimizin yardımcısı olsun Allah 🌸🤲🏻