N_3637 Benim anlamadığım bir doktor nasıl seçenek sunuyor sezeryan mı olacaksın normal mi olacaksın diye çok saçma ya. Ben sezeryan oldum hani beni yanlış anlayacak çok insan olacak şimdi ama doğruyu söylüyorum. Her şeyin doğalı en güzeliyken, sadece bizim ülkemizde normal mi sezeryan mı istiyorsun diye soruluyor tuhaf. Bence bir doktorun, gerçekten doktor olan gerçekten yemin etmiş, insana faydalı olmak isteyen bi doktorun son ana kadar normal doğumu desteklemesi gerekli. Size zaten sancı çekip sonra sezeryan olma diyorsa sezeryan yanlısı bi doktordur o. Sezeryan iyi ki var çünkü zorunlu durumlarda sezeryan olmasa anne yada bebek kaybedilir