Tugce123- olmayadabilirsin ben ovulasyon testi ile gebe kaldığım için hamile olduğuma cok emindim yumurtlama görmüştüm çünkü. Ama adet gününe kadar cıkmayanda oluyor bu. Senın beta hcg değerinle alakalı değer yükseldikçe görürsün bence sen adet gününe kadar bekle. Benim gibi sabırsızsanda ovulasyon testleri kullanmanı öneririm:)