Acemianneee08 t rahim ameliyatından sonra doktor rahim filminde gördü çok hafifi su toplaması var dedi bir ay sonra kontrole gittim hiç birşey yok şuan ama kürtajdan dolayı orda nie form bozuklugu olmuş olabilir eğer su toplaması büyürse tüpünü alalım bile diyebilirim dedi dr. İyi bir doktor ama ufacık bir ihtimali bile olabilir die söylüyor buda benim kafama asırı taktı başka bir de gitim mesela bu kadarcık su toplamadan birşey olmaz bir cm bile geçmiyor korkma düzelir dedi