melisaugtr Bsragrkan amin canım inşallah, ben de kimyasal geçirdim geçtiğimiz ay. Hayırlısı olsun hakkımızda inşallah bir gün biz de bugünü kutlayacağız 🙏🏼🙏🏼😍
Semadml Tusami bende 19 Mayıs burada bekleyeyim :D 20 Mayıs evlilik yıl dönümümüz hadi inşallah be :))
Arsub11 Semadml vala kuzum takip etmiyordum hani ovulasyon testi ile . Ama affedersn akinti ve kasik agrmdan anlmstm bnm 5-6 cnm ama bn 6 yi dgrlndrmdm esim uyuya kaldi sadece besinde ilişki oldu insllah olmustur
Semadml Arsub11 inşallah ya sperm canlı kalabildiği için 72 saat ertesi günde çatlamaya yetişmiştir :) güzel haberler alırız inşallah
Arsub11 Semadml bende bu ihtimali düşünüyorum ama bakalim inan nasip kismet isi cogu zaman yumurtlama donemlerini degerlndiriyorum ama tutmuyordu ..
Semadml Arsub11 hAyırlısı olsun hakkımızda bende 4 ay denedim hamile kaldım boş gebelikti 9. Haftada düşük yaptım üstünden 3 regl geçti deniyoruz ama bakalım bu ay olursa yıl dönümü hediyemiz olur :)
Tusami Semadml bu kaçıncı boş gebelik okuduğum ! Bende geçen Haziran yaşadım boş gebelik, Bize ne yedirip içiriyorlar arkadaş 😱
Arsub11 Semadml vala kuzucum bnde nerdyse gecen yil marttan veri deniyorum ama olmadi yaaaa maalesef 😔
Semadml Tusami 20 Mayıs bizimde tam battan 1 gün sonra :D gerçekten hiç doğal bir şey kalmadı ya aşırı yaygın düşükler boşlar kimyasallar allah hayırlısını versin bizlere inşallah
Bfduam Arsub11 bu tarif ettigim beyaz akıntıyı soruyorum canım, yujurtlama akıntısı degil mi? Ne zaman gelir çatlamada mı?
melisaugtr Semadml kimyasaldan beri kalan bi göğüs hassasiyetim var sadece 🤷🏼♀️ Açıkçası şuan belirti aramıyorum umutlanmamak için, regl gecikirse bakıcam duruma😇
Arsub11 Bfduam kuzum vala bahsettigim akinti affedersn yumurta aki gbi uzadikca uzayan akinti cinsinden hayatim . İste bildigim kadariyla o akinti gekince yumurtlama basliyo ama catlama akintisini bende bilmiyorum yani nedesem yalan olur askoo