nilayakinci Tusami uygulamaya göre bugün 3.haftadayım ve bebiş haşhaş tohumu büyüklüğünde 🥰 test yapmayı çok istiyorum ama yine hüsrana uğramaktan çok korkuyorum
miracefemom7 nilayakinci benimde öyle gösteriyor o bile ne kadar huzur veriyor bat 16 si inat ettim test yapmicam göğüs ağrısı kasik ağrısı ne ararsan var şuan 😂 24 ünde uçakla yolculuk yapmam lazım korkuyorum da
Okyanus1 Tusami bende bekliyorum canım 18-19 mayıs gibi inşallah hiçbirimiz adet görmeyiz güzel haberler alırız 🥰
Okyanus1 Meltemondessss belim ağrıyor birazda göğüslerim acıyor gibi ama ben yumurtlama dönemi belirtileri diye düşünüyorum gebelik için henüz çok erken sanki
Arsub11 Bfduam kuzum vala bahsettigim akinti affedersn yumurta aki gbi uzadikca uzayan akinti cinsinden hayatim . İste bildigim kadariyla o akinti gekince yumurtlama basliyo ama catlama akintisini bende bilmiyorum yani nedesem yalan olur askoo
Bfduam Arsub11 ne tatlı dillisin kuzusu🌹❤ Bi seyler olmus, artik adet geçeceğine göre önemi de kalmamış:)
melisaugtr Semadml kimyasaldan beri kalan bi göğüs hassasiyetim var sadece 🤷🏼♀️ Açıkçası şuan belirti aramıyorum umutlanmamak için, regl gecikirse bakıcam duruma😇
melisaugtr nilayakinci hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah 🤲🏼 O gebelik hiç olmamış gibi, sadece regl’m gecikmiş gibi düşünmeye başladım canım anca bu şekilde kendime geldim. İnce düşüncen için de ayrıca teşekkür ederim 🙏🏼😍