Tusami Rukiss35 @Melekk8 @Bsragrkan Kızlar benim sol kasıkta bazen hafif tatlı bir sızı oluyor, dün gece göğüslerde acıma oldu 🤷🏻♀️Adete yakın olurdu hep, hayır olsun bakalım ☺️Sizde durumlar nasıl
Bsragrkan Tusami kuzum benim 5 gündür sağ kasıgımmmm ve bir tık kaşık üstüm çok fena ağrıyordu. Bugün dindi çok şükür, idrar da verdim kan da verdim bir şey yok sükür ama her bir ağrıyı bebeğe yoruyorum 😞🙏🙏
Bsragrkan melisaugtr allahım insAllah olur, 1 kürtajı olan biri olarak çok üzülüyorum allahım nasip etsin ne olur allahım isteyen herkese 🙏😞
melisaugtr Bsragrkan amin canım inşallah, ben de kimyasal geçirdim geçtiğimiz ay. Hayırlısı olsun hakkımızda inşallah bir gün biz de bugünü kutlayacağız 🙏🏼🙏🏼😍
ParildayanYildiz Bsragrkan canım ben 18 nisanda kürtaj oldum aynı boş gebelikten 17 gün kanamam sürdü senin nasıldı adet oldun mu hiç kaç gün sonra olunuyor bilmiyorum da
Bsragrkan ParildayanYildiz canım 23 martta kürtaj oldum 12 haftalık bebeğimin kalp atışları durduğu icin.. 29 gün sonra adet oldum ama soğan suyu içmiştim ⅔ kez. 21 nisan da adet oldu. 25 nisan da bitti.. PC uygulaması kullanıyorum ona göre 29/30/½/¾/5 Mayıs yumurtlama günleriydi. Eşimle farklı şehirler de olduğumuz icin 2 gün hariç her günü değerlendirdim. Bu ay bat 18 Mayıs gözüküyor inaAllah allahım nasip eder bana da evlat sahibi olmayı. Kürtajdan sonra 3 gün kanamam oldu ama leke leke vakumlu kürtaj oldum o pskolojik çok zor Allah yardımcın olsun canım benim
ParildayanYildiz Bsragrkan anladım canım teşekkür ederim sanada çok geçmiş olsun bende vakumlu kürtaj oldum uyutmadiklari için o an hiç aklımdan çikmıyo öyle kötü ki Allah kimseye vermesin şimdi birde kurtajdan sonra rahmimde perde oluşmuş histeroskopi olucam adet olmayı bekliyorum herşey üst üste geldi yani malesef
Bsragrkan ParildayanYildiz ne kadar çok duyar olduk kürtaj , dıs gebelik boş gebelik.. basına gelmeden insan anlamaz derlerdi ya doğruymuş basıma gelmeden hayatta bilemezdim rabbim yaşatmasın kimseye daha kötüsünü 🙏
Tusami ParildayanYildiz canım bende geçtiğimiz Haziran boş gebelikten kürtaj oldum, kürtaj olduğun günü adetin ilk günü say, o şekilde hesapla, benim düzenim bozulmadı çok şükür, ama gebelik yok daha bakalım
Tusami Melekk8 erken tabi cnm, ama en erken belirti göğüslerde oluyormuş, insan kendini takip etmekten alıkoyamıyor😄 şöyle gözümüzü yumsak açsak 18 Mayıs gelse
ParildayanYildiz Tusami anladım canım çok teşekkür ederim inşaAllah benimde düzenli olur yoksa bilmemek daha zor oluyor
Bsragrkan Tusami canım nasıl meeela 23 martta kürtaj oldum ben, sonra ki adetim 21 nisan tam 30 gün sonra oldum mu sayılıyor yani
Bsragrkan Tusami keskeeee hemen gelse ama güzel gelse olmasak test yapsak pozitif cıksaaaa allahım çokça aminnnn😔🙏💜
Tusami Bsragrkan evet canım, en geç 40 gün sonra adet olunması lazım , olmazsan doktora gitmek gerekiyor.