Brandy Selam kizlar yeni üye oldum bende meraktan. Bat 15 Mayis ne zaman test yapsam kan versem icimicimi yiyor , cok umutlastim 2 tane yumurtam olgunlasmis 29 nisan da çatlatma iğnesi yaptim.
Melekk8 Bsragrkan canım yumurtlama gördükten sonra 17 gün sonra test yapabilirsin yumurtlamanın üstüne sayıyorsun net varsa çıkıyormuş öyle diyorlar🤷♀️
Bsragrkan Tusami iste adetime 13 gün gösteriyor 14 gün nasıl yapimmm demi biz en iyisi 15 Mayıs 16 Mayıs da yapalım insAllah 🙊🙊🙊
Tusami Melekk8 internette hep öyle yazıyor doktorlarda öyle diyor , ama test yapınca çıkıyor yani , ben kızımı da boş gebelik olanı da adetime 3 gün kala öğrendim😊
Melekk8 Tusami doğru canım daha netlik için gecikmeyi bekleyin diyorlar negatif çıkıncada acaba erken mi yaptım ikilemine düşüyor insan benim adetlerim düzensiz yumurtlamanın üstüne en az 12 gün sayıp yaparım test büyük ihtimal🙏
Tusami Rukiss35 valla bu ay da tutmazsa rahim filmi isteyeceğim, artık neye bakılacaksa bakılsın, 38 e girdim vaktim yok, evde kızım kardeş diye ağlıyor ☺️
Tusami Rukiss35 @Melekk8 @Bsragrkan Kızlar benim sol kasıkta bazen hafif tatlı bir sızı oluyor, dün gece göğüslerde acıma oldu 🤷🏻♀️Adete yakın olurdu hep, hayır olsun bakalım ☺️Sizde durumlar nasıl