Tusami @Melekk8 @Rukiss35 @Bsragrkan Kızlar şimdilik sizi hatırladım, dünden vardı daha birileri , aynı zamanda çatlama gördük, bu posta birlikte bekleyelim 🌺
Bsragrkan Tusami ay evet Tusami bat 18 Mayıs demi canım vallaha her günü değerlendirdim, kürtajdan sonra hamile kalmak çok kolay bi ayağı içerde diyor herkes insAllah öyle olur, vallahi 18 mayısa kadar nasıl beklerim bilmiyorum belki daha erken ya da geç olur kürtaj sonrası ya 16 sındaaa erken gebelik yaparım dayanamam vallahi 🙏😍
Melekk8 @Tusami Bsragrkan ben üç ay korundum diğer ay korunmayı bıraktım ama yumurtlama günümü değerlendiremedim bu ay da 2 gün yumurtladım sadece bir gün değerlendirebildim valla biraz hevesim kaçtı tutar mı tutmaz mı
ParildayanYildiz Bsragrkan canım ben 18 nisanda kürtaj oldum aynı boş gebelikten 17 gün kanamam sürdü senin nasıldı adet oldun mu hiç kaç gün sonra olunuyor bilmiyorum da
Bsragrkan Tusami insAllah canım 18 mayısa kadar nasıl dayanırız bakalm ne zaman test yapmayı düşünüyorsunuz. 16 Mayıs da yaparım diye düşünüyorum vallahi ☺️☺️
Tusami Melekk8 o hiç belli olmaz, her gün yapıp tutmayanlarda var , tek ilişki ile hamile kalanlarda … ben boş gebelikten kürtaj oldum sen ?
Melekk8 Tusami bende kuzu boş gebelikti 🥺 Aralıkta oldum mesela onda ne yumurtlama takibi ne bişey affedersiniz korunmayı bıraktığım gün hamile kalmışım tek ilişki ile
Tusami Melekk8 ben Haziran ayında oldum, aynen dediğin gibi test ile takip yapmadım , takvime göre denedik hemen hamile kaldım ama olmadı ☹️Sonra 5 ay denedik tutmadı, ara verdik, şimdi geçen aydan beri deniyoruz. Benim nasipse ikinci çocuk olacak🙏
Melekk8 Bsragrkan ben diğer gebeliğimde ilişkiden 12 gün sonra çok silikte olsa kaset testte pozitif gördüm erjen gebelik yaptım onda net çıktı sorun şu benim adetim ne zamn beb bilmiyorum çünkü aşırı düzensiz 40de falan oluyorum doktora gittim hormonlarda sorun yok ebru ceylan 17.gün yapın diyor o kadar da bekleyemem diye düşünüyorum 😂
Tusami Bsragrkan bende 16 Mayıs istiyorum dayanabilirsem😄 kızımı 16 mayısta test yapıp öğrenmiştim 8 yıl önce 💖
Bsragrkan Melekk8 su 17. Gün olayını var ya hic anlamıyorum zaten adete 13 gün var 4 Mayıs takvime göre en yüksekti onun üstüne 17 saydığım zaman zaten 21 Mayıs yapıyor 😏 ilk iliski üstünden 17 gün ise 30 nisan üstü 17 saydık mı zaten 17 Mayıs yapıyor en mantıklısı adet beklemek değil mi aydınlaaaaaat beni yandı beynim 😟🥳🤓🤓
Melekk8 Bsragrkan canım yumurtlama gördükten sonra 17 gün sonra test yapabilirsin yumurtlamanın üstüne sayıyorsun net varsa çıkıyormuş öyle diyorlar🤷♀️