Tugceus Gzmburcu kese 11 mm sesi çok şükür benim mide bulantım va yok kasıklarım karnım çok ağrıyodu 3 gündür ağrımda yok bunları sordu 5 Ocak’ta kalp atışı ve bi kaç test isticem dedi 🤗
Muhammetefe Tugceus hayırlı olsun canım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Sadece keseyimi gördü doktor bebeği de gördü mü ?
Tugceus Gzmburcu inşallah Canım daha 2 ay olmadı evleneli ama hamile olduğumu öğrendiğim sen beri kendime şükrettiğim kadar Allah isteyen özlemini çeken kim varsa hepsini sağlıkla versin diye dua ediyorum Garip bi duygu
Cemos Gzmburcu rabbim hayrlara cikarsn hepimizin kalbine ferahlk versn insAllah 😊😀😀😊 sabreden dervis muradina ererms bizde ericez rabbm izin verrse
Cemos Gzmburcu rabbim hayrlara cikarsn hepimizin kalbine ferahlk versn insAllah 😊😀😀😊 sabreden dervis muradina ererms bizde ericez rabbm izin verrse
Cemos Gzmburcu rabbim hayrlara cikarsn hepimizin kalbine ferahlk versn insAllah 😊😀😀😊 sabreden dervis muradina ererms bizde ericez rabbm izin verrse
Cemos Gzmburcu rabbim hayrlara cikarsn hepimizin kalbine ferahlk versn insAllah 😊😀😀😊 sabreden dervis muradina ererms bizde ericez rabbm izin verrse
Cemos Burcu8 tez zamanda duyarsn insAllah 6. Haftadan snra duyulmaya baslyomus zaten cnm skma canini kalbni ferah tut 😗
Burcu8 Muhammetefe öyle demesi çok saçma canım bende aynı bugün 5+2 de gittim kese var henüz bebeği göremedi. Daha erken zaten 2 hafta sonra gel bebeği de görürüz kalp atışını da duyarız dedi