Cemos Ozamn ne diyoruz bu hafta ici herkes bebslernn kesesini gorur insAllah 😀 ve haber verrz brbrmze 😊😊
Bilen48 Kızlar hepinizden çok güzel haberler bekliyorum Rabbim bize içimizdeki mucizeyi kucağınıza almayı nasip etsin😍😍
Gzmburcu Cemos şimdi kese de görsek bir de kalp sesini duysak belki diğer haftalar daha rahat geçer şimdi kese gozukcek mi bebek gozukcek mi kalp sesi duyulcak mi diye bekliyoruz ya ondan da geçmiyor
Cemos Aminn insAllah kzlar peki bu haftalarda vajinal ultrasyon zararli diyolar doktor gormezse alttan bakmak isterse izin vermelimiyiz sizce? 😐🤔onuda sorumde yarn gtcem ya 💋😍
Tugceus Cemos amiiin cümlemiz inşallah valla ben doktor aa görünüyor dediğin de bile ağladım🤦🏻♀️ 5 Ocak’ta kalp atışı için çağırdı Allah hepimizin yardımcısı olsun rabbim isteyen herkese versin
Cemos Gzmburcu aynen strese giriyoruz oyuzden olmuyo gercekten gecmiyomus gibi geliyo zaman ama ben ilk ogrendigimde ayn 15 ydi 53 ckmsti bhcg doktor cok yeni 3 hafta felan demisti ama bakyorumda 2 hafta gecti bile 😊😀
Tugceus Birde idrara sıkışık gidin daha iyi gözüküyormuş kıLar İnşallah görürsünüz ama 7 hafta da gören de var Allah büyük😍
Cemos Bilen48 ayy bende esime bekliyelim cuma gunu gideriz diyorumda dayanamyo gorelim keseyi bari en azndan diyo😀😀
Tugceus Gzmburcu kese 11 mm sesi çok şükür benim mide bulantım va yok kasıklarım karnım çok ağrıyodu 3 gündür ağrımda yok bunları sordu 5 Ocak’ta kalp atışı ve bi kaç test isticem dedi 🤗
Kalp-1996 Tugceus canım sadece kese mi göründü benim alttan bakıldı kese var sadece Pazartesi gidicem gene inş bebegi görürüz henüz erken tüp bebek benim bide
Tugceus Gzmburcu inşallah Canım daha 2 ay olmadı evleneli ama hamile olduğumu öğrendiğim sen beri kendime şükrettiğim kadar Allah isteyen özlemini çeken kim varsa hepsini sağlıkla versin diye dua ediyorum Garip bi duygu