Muhammetefe Tugceus benim de aynı canım keseyi gördü ama bebek için 10 ocakta gel dedi rabbim kalp atışını duymayı da nasip eder inşallah 😊
Mattam Benimde adet gecikmesinden sonra evde yaptığım tahlil pozitif çıktı aynı gün yapılan tahlilde 203 çıkan hcg üç gün sonra lekelenme şikayetiyle doktora gittiğimde tekrarlandı ve 271 çıktı sanırım yolunda gitmiyor dualarınızı rica ediyorum
SevcanY Mattam inşallah hersey yolunda gider rabbim hayirlisini nasip etsin doktor ne dedi ?? Tam olarak
SevcanY Ben ilk kantahlilinde 5 haftalik cikmisti 1 hafta bekledim öyle gittim doktora sonra doktor bana daha yeni 5 haftalik dedi keşke dedim bekleseydim 1 hafta daha 😁😁😁😁 ama olsun en azindan içim rahatlamışti keseyi görünce 😊😊😊
Mattam SevcanY bende kese gözükmedi düşük olabilir dedi iki gün sonra yine gel bir tahlil daha yapalım dedi benim ikinci çocuğum olacak bu inşallah ama doktora üstüne basa basa yapmam gereken bir şey varmı bu sürede dememe rağmen yok dedi ve gönderdi
SevcanY Mattam Hayırlısı olsun inşallah inşallah bi sıkıntı yoktur belki geç döllenme olduysa ondan da olabilir. Moralini bozma sakın..
Mattam SevcanY inşallah öyledir kendimden çok kızıma üzüldüm vallahi abla olucam diye sevinirken birden yıkıldı yavrum (14) yaşında