127383 o hastaneden hastaneye fark ediyor. Bende ilk bebeğimi geçen yıl devlette doğurdum herkes mükemmel ilgilendi birkez kalbimi kıran olmadı. Sancı çekerken eşim ailem hep yanımdaydı. Açılma olmayınca sezeryan oldum doktorum daha ben demeden eşime isterseniz yanımızda olabilirsiniz dedi ve doğuma aldı her anımıza şahit oldu o da. Doğumda fotolar videolar çekildi saniye saniye. Odada eşim ve annem beraber kaldılar refakatçi. Her isteyen ziyafetine geldi girdi odaya. Yemekler harikaydı. Doktorumu saymıyorum bile dünyadaki en harika insan hala daha görüşür birbirimize gelir gideriz. Saat başı ağrı kesici getirdiler istemediğim halde. Bebeğimi emzirmeyi beceremedim ilk başta . Bebek hemşireleri normal hemşireler doktorum dahil saatlerce gelip gidip uğraştılar. Üstümü bile onlar giydirdi saat başı hemşireler yürümek için koluma girip bana eşlik ettiler. Kısacası özele gitsem bu konforu bulamazsın yada çok pahalı hastanelerde bulurdum Allah razı olsun hepsinden