127383 ilk doğumm özelde ikinci dogumm devlet hastanesi yaptım. Karşılaştırma olarak evet özel daha rahat ve adı üzerinde özel ilgileniyorlar o kadar para verince vallah bende çok fazla ilgilenirim 😁 benm gebelik sıkıntıli geçmiyor ve az çok tahmin edebiliyordum nasıl ilerleyeceği, bu yüzden özeli tercih etmedim. Üniversite hastanesin doğum yaptım. Sağlık personeli oldukça tercübeli ve gerekli müdahaleyi yapıyorlar ben memnun kaldım zaten doktorumda gerekli tüm taramaları zamanında yapıyor takip ediyordu. Bir yorumda devletin sezaryen yapıyor gibi bir şey okudum, öyle bir şey olamaz tam tersi devlet hastanesi önceliği Normal doğum için süreci beklemek eğer olmazsa en son çare sezaryen alınır. Kardeşim bir özel hastane çalışıyordu ikinci doğum acaba orda mi olsam diye düşündüm, kardeşim direk dediği abla buraya gelirsen seni sezaryen alırlar, bazı özel hastane veya doktorlar direk sezaryen yapıyorlar. Doğum yaptığım özel hastane de doktorum normal doğumdan yanaydi biraz da bu yüzden devam ettim doktorumda iyiydi. Doktora güvenmek ve sizin talep ve isteklerini göz önünde bulundurmalı. Bence devlet hastanesi ve ne yaptıkları belli, keyfi hareket edemezler prosedür bellidir. Özeller çok pahalı buluyorum. Tercübe ve yaşanmışlar değişeceği için özel ve devlet hastanesi karşılaştırmalar da değişebilir.