Didembss bizde de doktor odasina 3kisiyi birden aliyor herkes sandalyede icerde bekliyor sirasi geleni iceri aliyorlar. Gecen icerdeki hasta bitti siz girin dediler ben odaya girdim kadin daha çataldan inmemiş dedim yok artik. Sonra bana diyor cabuk işte yat sedyeye sizi mi bekleyecez cabuk. Diorum bekleyin de diger kadin ustunu hele giysin ciksin. Bana bakti iste doktor sonra cikti, hemsire diyor cabuk dedim hizli ol dedim dur hele karnimi sileyim, daha kalkmadan iceri baska kadini aldi bir de zıbınım fln var kadının yaninda giyindim o da zaten karnini açıp sedyeye uzanmisti dedim Allah belanızı versin rezillik resmen