127383 devlette doğurucam özele vereceğim parayla gidip bi ihtiyacımı aldım. Sonuç olarak iş sende bitiyor sancıyı, ağrıyı sen çekiyorsun o an gözün ne ebeyi ne doktoru görmüyor zaten. Ve özellerin %85i sezeryan yanlısı ama devlet normal için zorluyor neyse o yani bu yuzden tercihlerimin arasında. Özel bir şekilde yolunu bulup sezeryana alıyor. Ayrıca belki de doğumun hemen oluvericek bilemiyorsun ki doktor desen zaten doğum anında geliyor. Bazısı doğuma gelmek için bile extra ücret istiyor. Yani devlet diyorum ben