SwiftyGirl ezgicukur bizim de son 14 :) bugün nst de sancım çıktı ama açıklık yok, bakalım ne zaman gelicekler :)
ezgicukur SwiftyGirl benimde öyleydi geçen hafta sancı var ama açılma yok, yarın kontrolümüz var bakalım ne olacak ☺️
nzlsprtkn5613 Mia23 yani şimdiye kadar normal bekliyoruz inşallah son anda bir aksilik olmaZsa tabi 🙂