Cansumertt Tubcg vallaha bizde de durumlar aynı burdakilerin dediği gibi ne kasılma ne sancı ne nışan hiç bir şey yok 😂 40+1 de alicak doktor inşallah Bukadar durdu sabreder birgün daha😂
Sndspkr 35 haftam bitti ,sezaryan olucam bakalim mayis sonu olur 🙏🥰 daha tarih almadik haftaya gidiyorum doktora genelde sezaryan kacinci haftada oluyor kizlarrrrr❣️
Cnsl252525 Sndspkr ilk gebelikte 40 haftanın dolmasını bekliyorlar ikinci gebelikte ise 38 39 haftasında alıyorlar aksi bir durum olmadikca
hemsire_1_anne Meltmmm yaaa naptın durumlar nasıl hala mi yok bizde artık 40.haftaya girdik yalancı sancim bile yok muayeneye gittik çatı kontrol açılma yok nst de bişey çıkmadı 🥲 40dolunca tekrar gideceğiz bakalım 3600 oldu bebiş beklemedeyiz
heleninannesi06 AnneTekbas geldi küçük kurbagam 🤣 sezaryen olacagim günün sabahı nisanim geldi sancılar başladı ama ben sezaryen istediğim için ısrarla 😆 oy sağlıkla gelsin onlar vaktini kesinlikle biliyor ❤️
AnneTekbas Yaaa ne güzel maşallah sağlıkla büyüsün😍 benjm de suni den önce sancim gelse doğumum başlasa 🤲🤲
heleninannesi06 AnneTekbas çok teşekkür ederim inşallah sizde sağlıkla alın büyütün ❤️❤️ inşallah Allah yardımcınız olsun 🙏🙏