hemsire_1_anne Cnsl252525 son 10 ama sanki hiç gelmeye niyetimiz yok gibi ne ağrı ne sancı hiç bı haraket yok 😅
Tgcperi Meltmmm gögüslerinizde ağrı hassasiyet var mı ? Benimde son 13 ama gögüslerim adet olacakmışım gibi ağrıyor
hemsire_1_anne Meltmmm yaaa naptın durumlar nasıl hala mi yok bizde artık 40.haftaya girdik yalancı sancim bile yok muayeneye gittik çatı kontrol açılma yok nst de bişey çıkmadı 🥲 40dolunca tekrar gideceğiz bakalım 3600 oldu bebiş beklemedeyiz
Gulizar_29 Cnsl252525 normal doğum inşaallah 11 gün kaldı çok zorlaniyorum artık hele ön kaburgam çok sızlıyor
Deryy Zehracan114 😅hem şansını dene hem dr acele ettirmiyorsa etme derim biz sabırsız takılıoruz ama zamanında gelsinler ya
Zehracan114 Deryy Aynen öyle onlar zamanlarını çok iyi biliyorlar sağlıkla gelsinler de biraz daha dayanırız🥰