Tgcperi Cnsl252525 benimde son 13 😍 gögüslerimde ağrı hissediyorum sanki adet olacakmışım gibi sizdede var mı öyle bir şey ?
Honeyinci Elifbyk bu rahim agzinda mukus tikaci varmis bebegi enfeksiyondan koruyan o geliyor ondan sonra dogum gerceklesiyor cok yakin bi sürede normalde 1-2 gune dogar ama bazi insanlarda daha uzun suruyor atiyorm 1-2 hafta falan 😄
Honeyinci Elif1910 hayir gitmedim gitmene gerek yok zaten doktoruma haber verdim sadece oda 1-2 gune bebek gelir hazirlikli ol dedi
Honeyinci Tugcetaluuu33 eger sancin falan yoksa doktoa gitmene gerek yok ben doktoruma haber verdim hazirlikli olsun oda diye bana 1-2 gune bebek gelir hazirlikli ol dedi sancin 5 dk da bire duserse hastaneye git dedi yani suan sasece sancimi bekliyorum suyum gelirse hemen gidicem tabi o ayri
Honeyinci Minikkoz ben bi an hic gelmeyecek zannettim valla 😂 dedm kesn 40. Gecerim ama hersey anlik oluyormus 😁
eylulmucizesi27 Cnsl252525 kendimi sağlıklı olsun da bi şeyi olmasın herkes doğuruyor sonuçda bu kadar kötü bi şey değil diye kandırmaya çalışıyorum şu sıra 😅
Deletedmom2265 Cnsl252525 Uygulamaya göre son 77 ama çatı muayenesinden sonra netleşir diye düşünüyorum 🤔
Ummu88 Angells12 yok benimki planli sezeryan ikiz gebelik oldugu icin 37+3de gelecek inşallah bebislerim 💙💙
Rabia62838 Bizim de son 6 günümüz sezeryan olucam çok streslim 😢 uykularım kaçıyor heyecandan çok farklı bir duyguymuş var mı benim gibi olanlar
Tubcg 40+1 ve bi değişiklik yok benim gibi normal doğum için beklemede olanlar sizde durumlar nasıl ne kadar bekliyceksiniz ? Benim doktorum 1 hafta daha bekliycez sancı gelmezse suni sancıyla deniycez o da olmazsa o zaman sezeryan dedi
Cansumertt Tubcg kaç kilo kaç cm acaba benim de 5gunum kaldi ve merak ediyorum nasıl doğum yapicagimi doktorum hiç bir şey söylemiyor çünkü