Damladamla123 ben epilepsi için ilaç kullanıyorum. Kullandığım ilacın da bebekteki oluşacak anomali bozuklukları olabiliyormuş. Bunu en az seviyeye indirmek amaçlı veriyorlar. Benim nöroloji doktorum vermişti. Bebek düşündüğümüzde önce nöroloji doktorumla görüşmüştüm. Onun yönlendirmesiyle direkt başladım 5 mg folbiola. Önemli olan mgmış. Daha sonra perinatolağa gittim durumu anlattım. Bu şekilde devam ettik. Perinatoloğum 3 ay sonrasında folik asiti bırakabilirsin artık, multivitamin vereceğiz içerisinde folik asit var dedi. Ben de hemen nöroloji doktoruma mesaj attım 2-3 hafta daha kullanmam gerektiğini söyledi ben de öyle devam ettim. Şimdi sadece d vitamini ve iMom ile devam ediyorum.