Damladamla123 ben öncelikle nöroloji doktoruma gittim. İlaç düzenlememi yaptı. Ben yıllardır lamictal kullanıyordum zaten. Doktorun zararı olmaz dediyse bi zararı yoktur. Emin olamıyorsan başka bi doktora yine git. Ben 225 mg kullanıyorum sabah-akşam. En masum lamictal demişti. Ama tabi 15 senedir kullandığım ilaç. Hamilelik durumunda değiştirmedik.