Bende kansızlık vardı hamile kalmadan önce. Kanla ilgili bütün değerlerim düşük çıkardı. Folbiol kullanmaya başladım bir de kan ilacı. Sonrasında değerlerim toparladı hamile kaldım. Doktorum tedbir amaçlı 12. Haftaya kadar folbiole devam etmemi önerdi. Bir de elenatal kullanıyorum o da tedbir amaçlı. Kansızlık yönünden biraz sıkıntılı bi bünyem var maalesef.