Bende egitim araştırmada dogum düşünüyorum epiduralli istiyorum bence şansına tamamen iyi Bi ekibin denk gelmesi tek doktor belirleyip onunla devam etmek gerek herkes özelde dogurmuyor zaten sürekli ekstra ücret çıkarıyorlar gidipte ne olacağı belli değil