3818207 finikede dogum yapilmiyor. Kumluca devleti hic hic tavsiye etmem ne odasini ne ameliyathanesini ne ebelerini. Eger ikinci dogumunuz falansa cok stresli degilseniz tercih edebilirsiniz. Medikum icin cok paraci diyorlar ama durumunuz varsa kumluca devletten kat kat iyidir bence. Memnun kalan da var kalmayan da. Ertugrul bey iyi diyorlar