Ben de tip fakültesi gebe polikinligine gidiyorum ilk olarak medstar topçular mujdeye başladım fakat 32. Haftada tipa gectim bnm gebelik şekerim varmis medstar yok dedi fakat tipta okadar üstüme düşüyolar ki anlatamam… Sekerden hastaneye bile yatirmaya kalktilar. Sezeryan olma hakkim dogdu seker yüzünden 36+2 deyim 38 ile 39 arasinda sezeryan tarihi verecekler gek korkum acaba ekip nasil olur sezeyan sonrasi agri bakim vs diye bunlari merak ediyorum