Nuroye ay çok iyi yapmışsın doktorunu dinlemekle hayırlısı olsun her zaman. Benim 5 cm açılmam oluşmuştu kontrol için gelmiştim sancı çok azdı. Göndermedi eve suni verdi çok çok az verdi desteklemek için sonra bi ara kesti ama kendi sancılarım başladı. Sonrasın da sıklaştı baya sancılar. Doğum anın da kesi atmak zorunda kaldı şuan biraz onun agrısı var. Zordu. Ama güzeldi♥️