Fdnlkmn Yinehamileyim 40+2 oldum hiçbir belirti yok doğum adına bugün nst de sancı da yoktu.tatil diye doktor da yok.artik gelsin istiyorum kızım ya
Nuroye Tomrisannesi anlatılanlar ürküttü 1 cm acilcam olsa kabul ederdim suni denemeyi doktorum zor olacağını söyledi ama şimdi prensim yanımda 🥰❤️🐣🙈🧿