SeherEyAs Yinehamileyim 😂😂 ben apartmandaki merdivene sürekli iniyordum çıkıyordum oğlumu parka götürdüğümde ordaki merdivenlerdede çıkıyordum 8 cm doğuma girdim🥰
Biyo_logg Yinehamileyim aklım sende kaldı yaw rabbim kurtarsın seni de beni de bende 39+ 4 oldum bu bebeğin geleceği yok
Yinehamileyim Biyo_logg yok valla :( hareketlilik yorgunluğun dibine vuruyorum gelmiyor arkadaş saka gibi
Nuroye Leonali benim nikah tarihim bende aynıyım senle yarın kontrol var ne dicek acaba bebek bas asagi ama kanalda değildi en son biseyler yaptım ama kanala girmedi sanırım
Fgnnlda Kizlar bende ayni durumdaym 40+3 ne sanci ne acilma ne su ne nisan hcbsey yokkk her iki günde bir hastaneye gdcem kontrole hc gelmeye nyeti yok ;(. Gelmezse suniyle dogum baslarmis insallah kendi sancimiz gelir