Dün gece idrarımın renginin kırmızı olduğunu gördüm hastaneye gittim test yaptılar ne enfeksiyon ne bişey çıkmadı, nst bağladılar sancı çıkmadı, ultrason yaptı vs bebeğin geleceği yok 42. Haftaya kadar bekleyip suni sancı verecekler öffff; her gün yürüyüş yapıyorum en az 6 bin adım, hurma, ilişki, pilates 🙄 nafile… ne yapacağım ben?????? Tavsiyeler lütfen 💡