Yeliz6767 Tugceelanaz Benim de 2. gebeliğim çok çabuk geçti zaman bir de aşırı yaramaz oğlum var onunla uğraşmaktan nasıl geçti anlayamadım 😄
Tazeanne0134 Tugceelanaz aynen bende senin gibiyim ama artık ağrılarım dayanılmaz hâl aldı uyuyamaz oldum sıcak bi taraftan oğlum bi taraftan ağrılar bi taraftan kafayı yicek gibi oluyorum sağlıkla bi doğsaydı
Tugceelanaz Tazeanne0134 Gebelik sürecı pek bana göre değil 😅 sonrasını daha çok seviyorum hemen doğsun vucudumu yine kendime istiyorum 😅🥰
Cansumertt Tugceelanaz kızlar 38+6 yım ve dişim ağrıyor bu hamilelikte diş ağrısı beni bitirdi sorum şu olucak lütfen yardımcı olun bundan önce ki haftalar da dişim agirdigin d çok zor durumda kaldığım da parol içiyordum ama son haftama girdiğim için açıkçası korkuyorum bir şey olur mu diye bilgisi olan ya da daha önce doktoruna bu konu ile ilgili soru soran oldu mu
Tugceelanaz Cansumertt Doktorlar sadece parol öneriyor cnm Ben hasta olmuştum günde 3 defa içebilirsin demişti . Yine tabi doktora danış. Geçmiş olsun🌸
morsumbul Cansumertt 37 haftalıgım diş agrısı beni mahvetti apse yaptı 1000lik antibiyotik başladık ve parol iç dedi
mihraveannesi Tugceelanaz zaman o kadar hızlı geçti ki hala inanamıyorum 🥺 yaklaştıkça korkularım da artıyor.
heleninannesi06 Tugceelanaz evet 5 Mayıs doğum heyecandan uyuyamıyorum geceleri sürekli kızıma kavuşacağım anı hayal edip duruyorum ilk gebeligim bir de 🙈
Asil28 heleninannesi06 5 mayısta kontrolüm var yine 39+3 olacaz. İnşallah beni de doğurtturur 🤣🤣 hayırlı olsun sağlıkla al kucağına inşallah 🙏
gizeMutlu Kızlar benimde uygulamaya göre son 20 günüm ama doktor adam akıllı bir tarih vermiyor 31 mayısa kadar bekleriz diyor 🤦🏻♀️Uygulamanın tarihi doğru çıkar mı acaba ? Belirsizlik insanı dahada strese sokuyor 🤷🏻♀️🤰🏻