muzis07 Bende 38+2 den bildiriyorum.. Zaman dün öğrendiğim gün gibii… bir kızım var Allah nasip ederse birde oğlum olucak.. Rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin..
Asil28 Tugceelanaz evet aşırı hemde 😔 çok özlüyorum hemen kucağıma almak kokusunu çekmek istiyorum. Olmazsa perşembe günü sezaryen olurum 🤣
Asil28 heleninannesi06 5 mayısta kontrolüm var yine 39+3 olacaz. İnşallah beni de doğurtturur 🤣🤣 hayırlı olsun sağlıkla al kucağına inşallah 🙏
heleninannesi06 Asil28 Ahah olabilir zamanı gelmiş valla 😃 amin inşallah hepimiz sağlıkla kavusalim evlatlarımıza 🙏