Umudayolculuk Annesininportakali53 oyyy maşallah size sağlıkla kucağınıza alalım hepimiz alalım inşallah 🙏😊🥰
Umudayolculuk minissannee oyyy maşallah sağlıkla gelsinler. Bende de kasık ağrısı batması var nokta şeklinde birden ağrıyor inşallah bir sıkıntımız yoktur hepimiz sağlıkla alırız yavrularımızı🥰🙏
Umudayolculuk VuslatSena9 ben yaşamafım ama içini ferah tut. Biliyorum çok zor içi ferah tutman akıldan çıkmıyordur ama en azından şöyle düşün sağlıklıysa kendini ve bebeğini sıkıntıya soktuğunla kalacaksın. Sağlıksızsa da olacak olan oluyor elden ne gelir ki. Bir kaç yere daha göaterirsin bayramdan sonra inşallah her şey gönlünce olsun🙏
isilulusal Benim beta iki üç gün geç diyeyim 82000 çıktı 5 haftalıktım yani ve 2 kese biri 20mm diğeri 11mm daha önceden tek keseydi ikincisi yeni gördük adet döngüm 28
Nurumnr Merhaba kızlar tüp bebekler hamile kalanlardanım bu 3. Denemem daha önce bir düşük yaşadım.Şuan 4+4 olduk cuma günü kontrolüm var İnşaallah keseyi göreceğiz değerlerime göre ikiz olma şansı yüksek cuma İnşaallah netleşecek 😊
Prenses11 Anneminnos bende 7 haftalık oldum bugün bende aynı kalp atısını duyana kadar sanırım böyle oluyor sadece kasık agrılarım oluyor ara ara okadar 😄
aysess Abc34 benım adet olması gereken gun 818 cıktı. Ikı gun sonra 1700 lerde. Ikıncı testı verıp artısı gorunce vajınal ultrasonla keseyi de gorduk
Ecetoktas Melek-yzn1 Ne gibi mesela? Bende 5+1 im bazen belim, karnım, kasıklarım ağrıyor onun dışında başka bişey yok arada göğüs hassasiyeti oluyor o kadar
damlalkc Melek-yzn1 normal bence canım bende şuan 6+2 haftalik hamileyim ama benimde günüm günümü tutmuyor bazen çok iyi oluyorum bazen çok bulantılı 😊
damlalkc Nurumnr ben 6. Haftada duydim doktorum alttan muayne etti hafif kalp atışlarinı duyduk haftaya gel daha net duyarız dedi
Melek-yzn1 Ecetoktas regl öncesi göğüs hassasiyeti devam ediyor üstüne vs yatamıyorum gerginlik var gibi. Kasık ağrısı oluyor. Ama mide bulantısı flan başlamadı henüz sende var mı? Erken bunun icin belkide doktor kalp atışından sonra belirtiler daha net hissedersin dedi
Morkelebek26 Nurumnr aaa aynıyız adet tarihimiz sonraki tarihin ne zaman benm ya bugün ya yarındı 😊 ben 27sinde gittim sonra birdaha 29unda gittim canım bidahada gitmedim bayramdan sonra inşAllahhh doktora gidicem direk😊