VuslatSena9 Msfidash bir önceki gebeliğimde leke görmüştüm alttan baktı,kalp atışı da vardı aradan birkaç saat geçmeden düşük yaptım. Ondan olmuştur demiyorum tabi ki ama belki de olumsuz etki yaptı,takıntı oldu bende bu durum.
Melek-yzn1 Keseyi 5+1 de gördük 7 mm di yolk sac oluşmamıştı daha bayramdan sonra görürüz inşallah 🙏🏻
Centrum Umudayolculuk çok teşekkür ederim cümlemizin inşallah hepimizin bebegi hayırlısıyla gelsin 5. Haftaya girdiğim gibi oldu damağım acı ne yesen acı geliyo ne yesem midemi bulandırıyo
Centrum a1b29497 Amin amin inşallah çok zor gecicek bizim için ama çocuk istiyorsak katlanacaz artik 7 yil olmayınca benim ve ilk gebelik olunca mecbur kusmaya mide bulantısı na razı oluyoz
Centrum Umudayolculuk vallahi ilk kustugumda annemi aradım dedi hiç şikayet etmeyecen çünkü 7 yil hep bekliyip üzüldün şimdide oldu ve şu oldu bu oldu demek yok gebeligin her evresini geçiren dedi
Umudayolculuk Umay255 o bebeğin ilk beslendiği yer sanıyorum. Genellikle kese 10 mm yi geçtiği zaman belli oluyor öncesinde pek belli olmuyor. Hele bir de karından bakıldıysa kesenin biraz büyümesi lazım.
Bernadnz Morkelebek26 birbirimize burdan haber verelim inşallah kesesini görünce kalp atışlarını duyunca Allahım izniyle
Morkelebek26 Bernadnz inşAllahhh canısı verelim 😍😊 RABBİMin izniyle sağlıkla alıcaz kucağımıza ben inanıyorum 😍🤲🤲 bu mübarek ayda
Annesininportakali53 Umudayolculuk beta hcg 3900 ken yani 4+2 haftalikken kese boyutuna da 6,8mm çıktı ayda bir adet oluyorum… ama şuan 9 haftaliğız..🧡🍊🤲
Umudayolculuk Annesininportakali53 oyyy maşallah size sağlıkla kucağınıza alalım hepimiz alalım inşallah 🙏😊🥰
minissannee Umudayolculuk geç gördüm postu ☺️ son adet tarihim 1 Nisan adetten bir gün önce şüphelenip test yaptım pozitif kan verdim beta 120 çıktı iki gün sonra tekrar kan verdim 233 çıktı doktorum gayet iyi dedi kese bayramdan sonraya kaldı artık 🤷 döngü sürem 25 26 gün ama cokta düzenli değil hafif adet ağrısı gibi ağrım oluyor ama çok değil ☺️ inşallah bayramdan sonra keseyi görürüz ❤️
Bernadnz minissannee benimde öyleydi ama dün geceden beri ağrım kesildi Allah biliyor korktum niye ağrım olmuyor diye🥺 annelik böyle birşey demekki seninle adet döngümüzün arasında 1 gün var bende 2 nisan çok şükür doktor herşey iyi görünüyor dedi ama heycandan insan neler düşünüyo tedirgin oluyo
Umudayolculuk minissannee oyyy maşallah sağlıkla gelsinler. Bende de kasık ağrısı batması var nokta şeklinde birden ağrıyor inşallah bir sıkıntımız yoktur hepimiz sağlıkla alırız yavrularımızı🥰🙏