Morkelebek26 Abc34 yaa çıktı mıı sonucun ne güzel maşAllah bayramdan sonra hemen keseyi görürsün 🙈 bende çok merak ediyorum ama malum sağlık ocakları felan kapalı özelede gitsem bir sürü para 🤦 gebelik testiyle takip yapıyorum çok şükür kopkoyu durumda 🥰 ama bugün tutabilrsem kendimi iyi çok gidesim var eşimde bi dur ya diyor 😂😂
aysess Umudayolculuk yok doktor soylemedı ne kadar oldugunu hatta ultroson fotografını vermeyı dahi unuttu😑
Abc34 Umudayolculuk ilk beta perşembe günü 1221 adet olmayı beklediğim gün bugün adet geçirmenin 4 günü 5030. Gözükür mü gerçekten
aysess Abc34 benım adet olması gereken gun 818 cıktı. Ikı gun sonra 1700 lerde. Ikıncı testı verıp artısı gorunce vajınal ultrasonla keseyi de gorduk
Abc34 Morkelebek26 13 mayısa randevu almıştım ama iptal edicem galiba 😂 bayramdan sonra özele gidicem heralde maşallah güzel yükseliyor beta
a1b29497 @Centrum Bende bugün 6+5 oldum seninle aynı durumdayım. Su içsem kusuyorum. Rabbim şifamızı versin.🤲🏼
Centrum a1b29497 Amin amin inşallah çok zor gecicek bizim için ama çocuk istiyorsak katlanacaz artik 7 yil olmayınca benim ve ilk gebelik olunca mecbur kusmaya mide bulantısı na razı oluyoz
Bernadnz Son reglim 2 nisan. Adetimden bir gün geçti test yaptım pozitif hemem kan verdim 290 48 saat sonrada 630.8 çıktı doktora gittim 4 haftalık dedi keseyide göremedi bayram dönüşü görürüz diye düşünüyor inşallah dua edin bana. Normalde kasığımda bi fıkırtı hissediyordum dünden beri hissetmiyorum çok korkuyorum
Bernadnz Morkelebek26 kasığımda hareketlilik yok ya ondan korktum ama her dk olcak diye birşey yok dimi aksi bi durum olsa belli olur zaten dimi
Morkelebek26 Bernadnz yani zaten şuan hareket olması için çok çok erken kuzum 🤗 yaşadığımız o harektler sindirim sistemimizle alakalı diye biliyorum betamız yükseldiği için hormonlar değişiyor o yüzden 🤗 sen sıkma canını inşAllahhh bayram sonrası hepimiz keselerimizi görürüz 🤲🤲
Morkelebek26 Abc34 aynen kuzum ya pof eşim evde olmasa bende gider verirdim 😂 test bayağı koyulaştı özel günüm bugün yada yarın benmki kaç oldu acaba çok merak ediyorum ama kan verdiğim günün testinden bayağı koyu bugünkü oy oy evde olması lazm bi kan testi cihazı 😂😂🙈
Bernadnz Morkelebek26 ayy inşallah canım Rabbim yaşattığı şu güzel duygunun devamını getirtsin inşallah. Şimdiden böyleyse annelik doğduğunda nasıl güzel bir histir eminimmm
Amara_2019 Morkelebek26 Bender senin gibiyim hamileyim yeni daha doktora gitmedim test yaptım çift çizgi çıktı kaç haftalık hamileyim bilmiyorum 🙈🙊😍
Bernadnz Morkelebek26 birbirimize burdan haber verelim inşallah kesesini görünce kalp atışlarını duyunca Allahım izniyle
Morkelebek26 Amara_2019 hayırlı olsun canım benim 😊uygulamalardan yada internetten hesaplayabilirsin ben öyle hesapladım 😊😊
Morkelebek26 Amara_2019 İnternete gebelik hesaplama yaz çıkar canım 😊😊 yada ‘hamilelik’ adında bi uygulama var onu indirebilirsin 😊
elifmtl Ben de 6+4 üm uygulamaya göre, 16 marttı son adet tarihim. 22 nisanda keseyi gördük 3 mm kadar 🥰 çok şükür ne bir bulantı ne bir baş dönmesi yaşıyorum şimdilik durumlar iyi 😁 bayramdan sonra da kalp atışını duymaya gidecez inşallah 🤍